Saturday 10 November 2012

Systor aku :)


 Assalamualaikum :) Niy pula systor aku . Kakak kandung okay . Bukan kakak angkat or what . Actually , aku tak minat la nak berakak angkat or abang angkat niy , Sorry -,- aku lagi suka yang kandung , boleh bawa sampai mati bukan ? Hihii :) Nama kakak aku sorang niy pelik sikit . Aku rasa dia sorang je yang ada nama macam niy Nor Wahidunisah . Pelik bukan ? Hahaa . Orang ramai panggil dia Nessa :) Dia niy dah tua orangnya . 23 tahun tak lama lagi dah masuk 24 tahun . Entah bila dia nak kahwin aku pun tak tahu laa . Pakwe dah ada -,- Kalau aku kahwin je . Ehh . miang pula aku niy . Hahaa :D Dia niy sporting gila abis . Selalu bawak aku pergi jenjalan , Shopping , Aku kalau ada masalah ke apa dekat dia la aku luahankan . Dia dengar je cerita aku . Kenkadang dia bagi nasihat dekat aku :') Kalau nak tahu aku selalu gaduh dengan dia , itupun sebab aku terambil barang dia , seperti makeup , baju , seluar , kasot . Sebab barang kitorang semuanya sama -,- Tapi tak apalah . Dah biasa kene marah dengan dia . Hahaa :D Dia niy peramah orangnya . Kuat berborak . Kalau kawan aku datang rumah ade je benda dia nak tanya . Apatah lagi kalau Boyfie aku datang . Lagi laa pulaa . hahaa . Hobby dia suka check phone aku . Pantang tengok phone aku terbiar mesti dia check . Lepas tu mula menganjing :) Kalau dia tengah check phone aku , Aku selalu sergah dia daripada belakang , saje nak kasi dia terperanjat sikit . hihii :P Sampai mandi pun aku kene bawak phone aku sekali -,- Kesian kan aku ? Apa boleh buat dah dapat akak yang kuat busy body macam kakak aku , Hahaa . Tapi itu laa yang membuatkan aku sayang dekat dia :* Dia sorang je tak panggil aku ' adik ' dekat dalam rumah , Tapi dia panggil aku dengan nama ' biy ' Wewitttt ^^ Sweet kan ? Hahaa . Dari dulu dia panggil aku dengan nama tu , Aku pun tak tahu kenapa . Tapi bagus apa . Aku suka . Hihii :* Tambi . Aku tulis blog pasal kau niy . Lantak kau laa nak gelak ke apa , Aku tak kisah :P Hahaa , Flying kiss sikit :* 

No comments:

Post a Comment