Thursday 8 November 2012

Iloveyou Chinonet :)



Helllooooo guys ;) Nampak tak Fatin bergambar dengan artis , Cuba tengok dekat atas tu , Hihii . Muka sebelah Fatin tu macam muka Irma Hasmie  right ? Tapi dia bukan  Irma Hasmie tau , Nama dia Syasya Roslan , Nama glamour dia Chinonet :) Dia kawan baru aku , First kitorang kenal pun masa hari Gegar Ria dekat sekolah aku . Dia comel gilaaa masa tu :O   Lepas tu tak sangka yang kitorang niy sama tempat tuisyen dekat Lotus . Daripada situ laa kitorang mula rapat , Selalu tegur menegur dan selalu ponteng memonteng , Hihii . Kan syaa ? :p Dia niy kalau nak tahu bawak motor laju macam pelesit kalau nak naik motor dengan dia kene banyak tawakkal :) hahahaa :D Dia niy lembut orangnyaa , Cepat nangis :') Soo korang jangan laa buat dia nangis , Aku tak suka tengok dia nangis -.- Sebab aku sayang dia :'D Hari tu dia ada tidur rumah Fatin dua hari . Lama bukan ? Hahaa . Dia laa kawan Fatin yang pertama tidur rumah Fatin sampai dua hari . Best gilaa . Pukul 4 , 5 baru kitorang tidur . Happening gila dapat kawan dengan dia . Asyik nak tergelak je keje aku kalau duduk dengan dia :D Masa dia balik tu . Sunyi gila aku . Takde kawan nak bergurau , Bercakap , Gelak :/ Rasa nak call je dia suruh dia tidur rumah aku lagi :/ Pukul 10 aku dah tidur daa , Awal kan aku tidur kalau dia takde :/ Hope dia dapat tidur rumah aku lagi macam hari tu :') Hmm . Ada dua je benda yang aku tak suka . First kitorang tak sama sekolah . Ohh damn ! aku tak suka benda niy , Kalau kita sama sekolah , boleh rehat sama-sama , Boleh balik sama-sama , Kan syaa ? :/ And last . Rumah kitorang jauh , Niy palinnnnnggg aku benci . Aku baru ingat setiap petang aku nak pegi rumah dia lepak-lepak , Photoshoot ke . Tapi tulaa , rumah kitorang jauh :/  Walaupun rumah kita jauh , Syaa jangan lupa dekat fatin tau , Bila hari sabtu ahad syaa selalu laa datang rumah Fatin , Calling-calling Fatin ke , Tau-tauuuuuuu . Hihii :') Sayang syaa sangat-sangat :'*

2 comments:

  1. Wahhh! Soo Sweettt! ILOVEUTOO. Syaa tak pernah lupa Fatin tau. Ehh btw gambar tu. Hmm takpe lah janji Fatin suka :D thanks a lot sayang.
    Saranghae ILOVEU <3

    ReplyDelete
  2. Kenapa buruk eh ? Jangan banyak cerita okay . Blog . Orang bukan tahu sangat pun . Hihii :*

    ReplyDelete