Thursday 8 November 2012

Adik angkat ^^



Ehem-ehem ^^ Itu diaaaaaaaaaa adik angkat Fatin , Hihii . Tapi kitorang macam kawan jee , Hahahaa , Kan gemok ? :D Dia famous dengan nama sipot sedut , Hahaa , Aku pun tak tahu mana dapat nama tu -.- Gambar niy time kitorang lepak waktu petang :) Hari-hari mesti kene lepak dengan dia kalau tak gelisah je hidup aku , Dia kelakar orangnya , Sebab tu aku suka berkawan dengan dia ^^  Rumah dia dekat je dengan rumah aku selang berapa rumah je . Budak niy laa yang banyak bantu aku , yang selalu dengar cerita aku , yang selalu teman aku kemana aku pergi , Dia niy sporting gila habis laa :D Siapa dapat kawan dengan dia mesti tak menyesal punya :) Dialah penghibur hati aku selama niy bila aku sedih je mesti aku lari pergi rumah dia , sebab aku tahu dia sorang je yang boleh hiburkan hati aku :') Dia selalu ada dengan aku bila aku sedih :') Kalau aku selalu marah kau means aku sayang dekat kau tau :') Tak perlu adik angkat yang lain cukup la dia sorang . Kau dah perfect dah bagi aku , Ecehh ^^ Hahaa , I LOVE YOU SIPOT SEDUT :'*

No comments:

Post a Comment