Wednesday 14 November 2012

Risau :')


Risau fikirkan diaa :'(
Hye guys , We're meet again :) Kay . Hari niy aku nak cerita pasal mood aku . Nampak tak muka cartoon tu macam mana ? Macam itu laa dalam hati aku sekarang . Risau gilaa fikirkan dia :') Korang mest tertanya-tanyakan kenapa mood aku jadi risau macam macam niy :') And siapakah manusia yang aku fikirkan tuu . Hahaa . Dah semestinya laa aku fikirkan pasal FRUITHEART aku . Buah hati aku sampai mati :* Hihii . Hati aku risau pun sebab tadi dia call aku tetiba kata nak pergi KL tengah malam nanti . Macam mana aku tak risau . Dah laa dia pergi naik motor . KL tu dah laaa jauh . Kalau apa-apa jadi aku jugak yang risau :/ Lagi pun KL tu kann ramai awek yang hot-hot . Lagi lagi lagi la aku risauu . Tapi dah dia nak pergi jugak . Nak buat macam mana . Kasi jelah . Walaupun hati niy berat nak kasi dia pergi -,-

Ilebiuuuuuu :*
 Hmmm . Dah nak pagi tapi aku still tak tidur-tidur lagi .  Nak tunggu dia balik punya pasal . Nanti kalau aku tidur entah apalah dia buat dekat KL tu . Dah laa keluar tak bagi tahu mama dia . Eeee :P Hahaa . Bagos kan aku jaga dia ? Kalau dengan orang lain enta kau dapat macam niy entah tak :P Ehh , nampak tak nama siapa dekat atas tu . Syamim Afiq Aiman . Buah hati aku sampai mampusssssss :* Hihii , Aku main lukis-lukis je nama dia tengok-tengok cantik pulaa . Aku masuk laa dekat dalam blog niy . Saja nak menunjuk dekat dia . Hahahaa . Aku lukis benda niy pun time aku tengah texting dengan diaa ^^ Sayang , I really miss youu :/ Aku hope kau tak tipu aku and aku hope jugak kau tak keluar dengan mana-mana perempuan selain aku . Okay sayang ? :') Aku doa kau selamat sampai dan selamat balik kay <3 Kau balik pagi macam mana pun aku tetap tunggu kau . Baru lena aku tidur . Hihii . ILOVEYOU BIY . Muahhhhhhh :*

No comments:

Post a Comment